In timp ce printul se prăbuşeşte, ieri a apărut revista Madison, una de nişă, destinată femeilor, cu accent pe parfumuri şi accesorii. Întrebată de RV de unde curajul de a se arunca pe o piaţă afectată grav şi de criză, Madeleine Florescu a răspuns pe scurt că nu procedează ca alte reviste, ci se vinde direct clienţilor, pentru a nu a ajunge la faliment din cauza distribuitorilor. “Sotul meu, Radu Potolea, are experienta extinsa in domeniul printului, si, desi intr-adevar se prabuseste printul, noi credem ca nisa de “custom publishing” este de viitor. Mai ales pentru genul nostru de activitate (artistic perfumery, high technology skincare, high end beauty), ne trebuia o unealta de comunicare la nivelul nostru. Platforma aceasta este exact ce lipsea activitatii online si comunicarii de la magazin, iar raspunsul clientilor este fantastic. La fel este raspunsul si celor care nu ne cunosteau si care, prin intermediul revistei, au avut o modalitate palpabila de a intra in contact cu noi, ceva mai tangibil decat online. E greu sa inlocuiesti printul”, crede şefa publicaţiei.
In timp ce printul se prăbuşeşte, ieri a apărut revista Madison, una de nişă, destinată femeilor, cu accent pe parfumuri şi accesorii. Întrebată de RV de unde curajul de a se arunca pe o piaţă afectată grav şi de criză, Madeleine Florescu a răspuns pe scurt că nu procedează ca alte reviste, ci se vinde direct clienţilor, pentru a nu a ajunge la faliment din cauza distribuitorilor. “Sotul meu, Radu Potolea, are experienta extinsa in domeniul printului, si, desi intr-adevar se prabuseste printul, noi credem ca nisa de “custom publishing” este de viitor. Mai ales pentru genul nostru de activitate (artistic perfumery, high technology skincare, high end beauty), ne trebuia o unealta de comunicare la nivelul nostru. Platforma aceasta este exact ce lipsea activitatii online si comunicarii de la maga