Aproximativ 4.000 de botoşăneni au fost daţi în judecată de Modern Calor pentru că nu şi-au achitat la timp obligaţiile financiare către producătorul de energie termică. În categoria persoanelor care s-au trezit cu procese intră şi botoşăneni care au centrale de apartament şi refuză să achite facturile reprezentând energia consumată pentru încălzirea spaţiilor comune.
Ion Diaconu, directorul Modern Calor, a declarat că în cazul persoanelor care înregistrează debite s-au parcurs toate etapele legale pentru a le convinge să-şi achite aceste datorii. Procedura este greoaie şi de durată pentru că datornicii primesc notificări, apoi sunt invitaţi la sediul societăţii pentru stabilirea unui grafic de efectuare a plăţilor, pentru ca în final să fie deschise acţiuni în instanţă.
Modern Calor are de recuperat de la clienţii casnici 3,7 milioane lei. În topul datornicilor se află un client care a acumulat o restanţă de 3.000 de lei.
Aproximativ 4.000 de botoşăneni au fost daţi în judecată de Modern Calor pentru că nu şi-au achitat la timp obligaţiile financiare către producătorul de energie termică. În categoria persoanelor care s-au trezit cu procese intră şi botoşăneni care au centrale de apartament şi refuză să achite facturile reprezentând energia consumată pentru încălzirea spaţiilor comune.
Ion Diaconu, directorul Modern Calor, a declarat că în cazul persoanelor care înregistrează debite s-au parcurs toate etapele legale pentru a le convinge să-şi achite aceste datorii. Procedura este greoaie şi de durată pentru că datornicii primesc notificări, apoi sunt invitaţi la sediul societăţii pentru stabilirea unui grafic de efectuare a plăţilor, pentru ca în final să fie deschise acţiuni în instanţă.
Modern Calor are de recuperat de la clienţii casnici 3,7 milioane lei. În topul datornicilor se află un client care a acumulat o r