Designul auto este o artă destul de permisivă, însă uneori proiectanţii au mers mult prea departe. Unele dintre maşinile de mai jos sunt mostre de urâţenie, altele creează confuzie, iar restul modelelor sunt întemeietorii unor nişe de piaţă fără prea multe şanse de izbândă.
Muses Mooville
La dificila sarcină de a aprecia acest concept propus de Muses la Geneva 2011, majoritatea privitorilor ar oscila între a-l cataloga drept o gigantică cabină de duş pentru patru persoane ori un segment secţionat transversal dintr-un troleibuz. Este destul de chinuitor pentru ochi în a găsi la modelul Muses Moovile două elemente care să se îmbine armonios într-un mod acceptabil estetic. Deşi mai puţin simpatic, Moovile este în schimb util. Astfel.volumul maxim disponibil în versiunea cargo este de 1,8 mc. Având post central de conducere şi propulsie electrică, autonomia poate ajunge dacă se aleg cele mai scumpe baterii, până la 300 km, iar direcţia este integrală (şi roţile posterioare pot vira). Pentru propulsie există patru motoare, plasate între roţi, cu putere maximă totală de 34 CP.
Exid Micron
Având o caroserie de forma unui bob de orez, acest micro-automobil cu patru roţi dispune de manevrabilitatea unui scuter. Lungimea este de doar 2 metri iar lăţimea nu sare de 1 metru. Bipostul electric pune la dispoziţie 18 CP iar viteza maximă atinsă de Exid Micron este de 75 km/h. Autonomia cu un “plin” de curent este de 150 km.
Cadillac Urban Luxury Concept
Prin acest studiu, Cadillac încerca să atragă noi clienţi aflaţi în căutarea unei maşini trendy mici. Urban Luxury Concept a apăut din dorinţa de a extinde gama Cadillac dincolo de graniţele sale convenţionale, într-un segment nou pentru ea, acolo unde concurenţa este relative redusă, cel puţin ca număr de modele competitoare.
SIM-Lei EV
Pentru cei care simt nevoia pentru mai multe deta