* politicienii înscrişi în lupta pentru alegerile din 9 decembrie au luat în calcul cât mai multe metode pentru a-şi face campanie electorală * peste jumătate dintre cei 40 de aspiranţi la un fotoliu de deputat sau senator de Brăila au conturi pe site-uri de socializare şi au încearcat să se promoveze folosindu-se de mediul virtual * printre cei mai activi în acest sens se numără Marian Fusea (ARD), Alexandru Nazare (ARD), Vasile Varga (USL), Cătălin Boboc (USL) şi Marian Dragomir (USL)
Bannere, afişe, pliante, vizite în teritoriu, sloganuri, apariţii televizate sau în presa scrisă, cam acesta este scenariul clasic pe care mizează de obicei candidaţii înscrişi în luptele electorale. Situaţia nu a stat altfel la Brăila în ceea ce priveşte alegerile locale din 10 iunie şi nu s-a abătut foarte mult de la regulă nici în campania pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie. Cu toate acestea, nu puţini sunt cei care au îndrăznit să rupă graniţele clasice ale promovării în campanie, abordând şi un alt segment de public, cel de pe internet. În acest context, redactorii cotidianului "Obiectiv - Vocea Brăilei" au încercat să afle câţi dintre aspiranţii din judeţul nostru la un fotoliu de deputat sau senator au propriile domenii virtuale, bloguri sau conturi pe site-uri de socializare şi câţi dintre aceştia le-au folosit pentru a se promova în campania electorală. Cu alte cuvinte, cercetând fiecare candidat în parte, am descoperit că mai bine de jumătate dintre cei 40 de politicieni înscrişi în cursa pentru alegeri sunt activi în mediul online. Printre cei mai bine situaţi din această perspectivă se numără Marian Fusea (ARD), Alexandru Nazare (ARD), Vasile Varga (USL), Cătălin Boboc (USL), Marian Dragomir (USL) şi Mihai Dănuţ (PPDD). În ceea ce îi priveşte pe candidaţii PRM, PER şi UDMR, aceştia nu au părut să acorde prea multă importanţă mediului virtual, mul