Cerul a prins o multitudine de culori joi seară în cartierul Nufărul. Pe lângă numeroasele reduceri pe care le-a pus la dispoziţiţia clienţilor, cu ocazia aniversării de 10 ani Lotus Center a organizat şi un foc de artificii somptuos, care a atras admiraţia orădenilor sosiţi la cumpărături.
A început în 2002, când, pe 2 decembrie, la Oradea se deschidea cu fast Lotus Market, fiind primul mall din Vestul României şi cel de-al doilea din toată ţara, exceptând Bucureştiului.
A schimbat radical modul de viaţă al cetăţenilor urbei. Cele peste 50 de magazine moderne şi un spaţiu generos de recreere şi divertisment, cu restaurante, inclusiv un modern cinematograf multiplex, au făcut pe atunci din Lotus Market locul preferat de întâlnire al orădenilor.
În 2006, a venit şi prima extindere a complexului, când Lotus s-a «îmbogăţit» pe zona dedicată modei, iar în toamna lui 2008 orădenii au aflat pe propia piele că «mărimea contează», căci mall-ul s-a extins din nou şi s-a rebranduit, devenind Lotus Center.
Suprafaţa construită a crescut la 60.000 de metri pătraţi, s-a amenajat o parcare subterană de 450 de locuri, iar de atunci întreg complexul pune la dispoziţia clienţilor peste 130 de spaţii comerciale. În plus, numărul brandurilor de renume s-a tot înmulţit.
Apogeul a fost atins anul trecut, când, în baza unui proiect al unei firme specializate în desenarea celor mai celebre mall-uri din Europa, Lotus Center a căpătat un nou look, iar interiorul a fost reorganizat într-o manieră mult mai modernă.
Construit cu pereţi de sticlă, prin care se poate admira panorama oraşului, etajul găzduieşte acum întregul sector de divertisment şi food, iar spaţiul de la parter e rezervat doar magazinelor, celor existente dar şi celor noi intrate, care au întregit mixul comercial al mall-ului. Tot de anul trecut, centrul comercial găzduieşte mărcile concer