YouTube a introdus noul design pentru toată lumea, concentrându-se din ce în ce mai mult pe promovarea canalelor oficiale şi care au plătit pentru a fi prezentate în mod special, într-o încercare de a lovi în televiziuni şi de a face mai mulţi bani.
Utilizatorii care au intrat de aseară pe YouTube au putut observa deja schimbări de design evidente. Dacă vă plăcea ca titlul melodiei sau video-ului să fie deasupra imaginii, acum este sub. În plus, a apărut evidenţiat butonul de „Subscribe“, tocmai pentru a urmări canale specializate şi de a transforma contul personal de Google într-o fereastră către ştiri, muzică şi informaţii diverse.
Acum, pe lângă lista de videoclipuri pe aceeaşi temă din partea dreaptă, utilizatorii au în stânga o bară de unelte unde au la dispoziţie:
- Lista de canale la care s-au abonat
- O listă de canale oficiale
- Sugestii în funcţie de preferinţele muzicale
- Un buton de „Social“
Ce înseamnă acest ultim buton? Contul de YouTube se poate conecta cu Google+, Twitter sau Facebook. Astfel, ne apar ultimele videoclipuri distribuite pe reţelele sociale de către prieteni, dar direct din YouTube, nu prin copierea link-ului în fereastra de pe Facebook sau Google+.
În general, YouTube arată diferit, dar bine şi mai uşor pentru cei care vor să-l transforme şi într-o sursă de lucruri serioase, nu pentru videoclipuri vizionate din când în când. Playlist-urile sunt avantajate şi canalele oficiale.
De asemenea, sugestiile privind canalele preferate sunt reuşite şi iau în calcul istoria noastră pe YouTube.
Serviciul de video de la Google s-a integrat acum mai bine în ecosistemul gigantului online şi este un nou pas pentru o experienţă unitară pe toate planurile.
Noul design YouTube