Pe toată durata finalei “Dansez pentru tine”, 20:30 – 01:11, Pro TV a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 22:05, peste 2.500.000 de români erau cu ochii pe Pro TV, iar pe publicul din mediul urban postul din Pache Protopopescu obţinea 13,4 puncte de rating şi 25,7 procente din cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 9,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, de peste două ori mai mult faţă de următorul clasat, Kanal D, care avea doar 4,1 puncte de rating şi 9,9 procente din cota de piaţă. Pe publicul comercial Pro TV a obţinut, în medie, un rating de 9,1 puncte şi 23,6 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.
Pe toată durata finalei “Dansez pentru tine”, 20:30 – 01:11, Pro TV a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 22:05, peste 2.500.000 de români erau cu ochii pe Pro TV, iar pe publicul din mediul urban postul din Pache Protopopescu obţinea 13,4 puncte de rating şi 25,7 procente din cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 9,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, de peste două ori mai mult faţă de următorul clasat, Kanal D, care avea doar 4,1 puncte de rating şi 9,9 procente din cota de piaţă. Pe publicul comercial Pro TV a obţinut, în medie, un rating de 9,1 puncte şi 23,6 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.