Criza este la Cluj doar un bistro din zona centrală, iar cea mai important eveniment legat de euro este că măsură preţul LED-urilor care iluminează de Sărbători trotuarul din jurul Primăriei Cluj-Napoca.
Primele rezultate apărute pe pagina de Google dacă tastăm în căsuţa „de search” a motorului de căutare alături de denumirea judeţului cuvinte precum: business, idei afaceri, criză sau euro conturează imaginea unui loc feeric, detaşat de infleuneţele internaţionale, loc în care toate evenimentele importante de business se desfăşoară în relaţie cu instituţiile locale.
Clujul pare a fi locul ideal pentru deschiderea unei afaceri, cuvinte precum criză sau euro circulând în mediul on-line alături de numele judeţului nostru pentru a ne indica locuri unde putem merge să mâncăm sau să ne plimbăm.
Paginile de interent se întrec în laude
„Multe dintre afacerile de anvergură naţională se desfăşoară în Cluj-Napoca, oraş provilegiat ca aşezare geografică, situat pe locul al doilea în România ca potenţial de polarizare economică. Principalele atuuri, din punct de vedere economic, pe care le deţine Clujul, sunt forţa de muncă specializată, infrastructura de transport dezvoltată (aeroportul a cărui piaţă şi ofertă de servicii sunt în extindere), vocaţia multiculturală a oraşului, potenţialul turistic, mediul de afaceri dinamic şi rata scazută a şomajului, care se situează sub 4%”, se arată pe unul dinte site-uri.
„Cluj-Napoca este «inima Transilvaniei»: un oraş european cosmopolit, o destinaţie importantă de afaceri pentru zona de Sud-Est a Europei, cu un potenţial investiţional remarcabil”, se poate citi pe un altul.
Oraş de referinţă pentru ingeniozitatea în afaceri
De pe un alt site putem afla că de numele judeţului nostru se leagă două idei de afaceri care l-au impresionat pe „titularul” paginii. „La Cluj am găsit