Deși deține cifre frumoase de trafic în SATI, siteul Cancan.ro trece prin momente dificile. În luna noiembrie, Cancan.ro a avut 34.581.991 de afișări, 10.260.879 de vizite și 2.169.672 de clienți unici, însă încasările slabe din publicitate au determinat managementul să facă reduceri de personal. Potrivit surselor RV, aproximativ jumătate din cei aproape 30 de oameni vor fi disponibilizați, ceea ce a rămas de decis fiind momentul: înainte ori după Sărbători.
La aceste măsuri dureroase de reducere a costurilor contribuie și situația nu tocmai roză a trustului Pro, după intrarea companiei americane Time Warner în managementul acestuia, după cum Reporter Virtual a relatat AICI.
După dispariția cotidianului „Cancan” în print, siteul a trecut în ograda Pro, care deține managementul. Dispariția printului, în luna august a acestui an, s-a petrecut la doar câteva zile după ce omul de afaceri Bogdan Buzăianu, finanțatorul de atunci al „Cancan”, a pierdut contractul de „băiat deștept” cu compania de stat Hidroelectrica.
Din vechea redacție de print, mai rămăseseră la site circa 12 oameni, cărora li s-au adăugat alții veniți pe filiera Pro. Acum, jumătate din ei vor pleca acasă.
În vară, când s-a anunțat încetarea apariției ziarului, au fost dați afară circa 15 oameni (majoritatea de la DTP, câțiva din redacție), deși li se oferiseră asigurări că formula va rămâne completă. După ce tocmai li se reduseseră drastic salariile, la avizierul redacției a fost afișată o listă cu numele angajaților și „notele” primite pentru activitatea lor. Așa s-au născut situații de-a dreptul hilare, corectura aflând că a obținut nota 1 sau „un generos” 2 la… creativitate, iar cei de la DTP că sunt corigenți la capitolul… subiecte livrate. Astfel, cu „legea” în mână, adică beneficiind de evaluări, managementul a decis să se despartă de o mare parte dintre ei.
Deși d