* Compania vrea să se extindă în nordul Capitalei
LadyFIT, unul dintre jucătorii importanţi din piaţa locală de aerobic şi fitness, va încheia anul 2012 cu o cifră de afaceri cu aproape 15% mai mare faţă de cea raportată anul trecut şi are un buget de până la 75.000 de euro pentru o extindere în nordul Capitalei, a declarat, ieri, directorul general şi acţionarul companiei, Cori Grămescu, potrivit Agerpres.
"Cifra de afaceri este în creştere şi cred că o să ne apropiem de 15% la finele lui decembrie, peste ce am obţinut anul trecut. Este vorba şi despre o stabilizare a clientelei pentru că am ajuns la acel plafon în care avem un fond de cliente stabile care ne frecventează de mulţi ani, dar au crescut cheltuielile şi investiţiile în pregătirea instructorilor", a precizat Cori Grămescu.
Potrivit acesteia, în 2012, s-au investit 12.000 de euro în educaţia instructorilor de la LadyFIT, care au mers în străinătate pentru a urma cursuri şi a obţine licenţe de training. Cori Grămescu a spus: "Nu abordăm piaţa românească de cursuri pentru că nu este una actualizată, din păcate, şi, chiar dacă este mult mai scump, preferăm să mergem în străinătate la training. Foarte mult mergem în Germania şi Italia - sunt pieţe mari de fitness în Europa - şi o dată pe an mergem şi în SUA, pentru a lua licenţele de tae-bo şi piloxing, pentru că sunt antrenamente branduite acolo. Mergem pe ideea de licenţe pentru că, într-adevăr, primeşti informaţii foarte actualizate, foarte specifice în materie de antrenament pe care nu le poţi regăsi mergând pe principiul românesc «Las că merge şi aşa; mă uit la două DVD-uri şi m-am făcut instructor». Nu credem în asta".
Ea a adăugat că preţul plătit pentru un curs de instruire cu licenţă variază între 350 şi 800 de euro pe an, la care se adaugă costurile trans-portului, care sunt suportate de LadyFIT.
În ceea ce priveşte pl