Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) intenţionează să scoată la licitaţie în concesiune contractele pentru proiectarea şi construirea autostrăzilor Craiova-Piteşti şi Ploieşti-Buzău-Focşani, care ar urma să coste peste 2 miliarde de euro, potrivit Ziarului Financiar.
Prima autostradă, între Craiova şi Piteşti, care leagă practic două oraşe cu industrie auto puternică, ar urma să coste între 3,7 miliarde de lei (660 de milioane de euro) şi 4,9 miliarde de lei (1,1 miliarde de euro), potrivit informaţiilor din anunţul de intenţie al CNADNR.
Pe de altă parte, autostrada Ploieşti-Buzău-Focşani, ce ar urma să fie construită tot în concesiune, ar urma să coste între 801 şi 1,07 miliarde de euro, potrivit datelor de pe e-licitatie.ro. Concesionarii vor trebui să proiecteze, să construiască, să finanţeze, să opereze şi să întreţină cele două autostrăzi.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) intenţionează să scoată la licitaţie în concesiune contractele pentru proiectarea şi construirea autostrăzilor Craiova-Piteşti şi Ploieşti-Buzău-Focşani, care ar urma să coste peste 2 miliarde de euro, potrivit Ziarului Financiar.
Prima autostradă, între Craiova şi Piteşti, care leagă practic două oraşe cu industrie auto puternică, ar urma să coste între 3,7 miliarde de lei (660 de milioane de euro) şi 4,9 miliarde de lei (1,1 miliarde de euro), potrivit informaţiilor din anunţul de intenţie al CNADNR.
Pe de altă parte, autostrada Ploieşti-Buzău-Focşani, ce ar urma să fie construită tot în concesiune, ar urma să coste între 801 şi 1,07 miliarde de euro, potrivit datelor de pe e-licitatie.ro. Concesionarii vor trebui să proiecteze, să construiască, să finanţeze, să opereze şi să întreţină cele două autostrăzi.