În seara alegerilor, românii s-au împărțit între Mihai Gâdea (Antena 3) și Ernest (Ochii din umbră, pe Kanal D.
La ora când se anunțau rezultatele exit-poll-urilor, la 21.00, cei mai mulți români erau pe Antena 3 – aproape două milioane, dintre care 1,2 milioane din orașe. Pe locul doi a fost Kanal D.
Ce au făcut celelalte posturi de știri la ora 21.00: B1 TV a fost, la orașe, pe locul cinci, urmat de RTV. Realitatea TV a fost tocmai pe zece. Situația este asemănătoare și la nivel urban.
Top posturi TV la ora 21.00:
Interesantă este și audiența primei ore după anunțarea rezultatelor: Antena 3 a rămas lider la nivel urban dar, la nivel național, cei mai mulți români erau pe Kanal D, la Ochii din umbră.
Top posturi TV în intervalui 21.00-22.00, în mediul URBAN:
1. Antena 3: 1.055.000 de telespectatori pe minut (10,1)
2. Kanal D: 918.000 (8,7)
3. Prima TV: 486.000 (4,6)
4. Pro TV: 429.000 (4,1)
5. Antena 1: 384.000 (3,7)
Top posturi TV în intervalui 21.00-22.00, la nivel NAȚIONAL:
1. Kanal D: 2.014.000 de telespectatori (10,6 rating)
2. Antena 3: 1.662.000 (8,8)
3. Prima TV: 1.014.000 (5,3)
4. Pro TV: 828.000 (4,3)
5. Antena 1: 631.000 (3,3)
În ziua alegerilor, cel mai urmărit post de știri a fost Antena 3. Atât după media pe zi, cât și la nivel urban, canalul Intact a fost pe locul doi, după Pro TV. Celelalte posturi de știri mai jos în clasament. Realitatea TV, altdată printre cele mai urmărite posturi în astfel de evenimente, a fost pe locul nouă la nivel urban și pe șapte în toată țare.
Audiența posturilor TV în ziua alegerilor:
În seara alegerilor, românii s-au împărțit între Mihai Gâdea (Antena 3) și Ernest (Ochii din umbră, pe Kanal D.
La ora când se anunțau rezultatele exit-poll-urilor, la 21.00, cei mai mulți români erau pe Antena 3 – apr