CNA: OTV a continuat campania electorală şi în ziua votării; News Corp. închide publicaţia pentru tablete The Daily, care nu a reuşit să strângă destui abonaţi; „Singur acasă”, de trei ori audienţă mai mare decât X Factor. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presă din 10 decembrie.
Hotnews: CNA: OTV a continuat campania electorală şi în ziua votării. Abaterile vor fi sancţionate. Postul OTV a continuat campania electorală şi în ziua votării, lucru interzis de legislaţia audiovizualului, unele abateri de la prevederile legislaţiei în vigoare fiind constatate şi la alte posturi TV, arată CNA, care a precizat că toate abaterile vor fi sancţionate în următoarea şedinţă a Consiliului. ”Postul OTV (al cărui principal acţionar este Dan Diaconescu, care este şi candidat pentru un mandat de deputat în Colegiul 6 Târgu-Jiu, n.r.) nu a respectat dispoziţiile Deciziei nr. 738 din 1 noiembrie 2012 privind principii şi reguli de desfăşurare a campaniei electorale pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului, prin intermediul serviciilor media audiovizuale şi a continuat campania electorală şi în ziua votării”, se arată într-un comunicat al CNA.
Mediafax: News Corp. închide publicaţia pentru tablete The Daily, care nu a reuşit să strângă destui abonaţi. The Daily se va închide pe 5 martie, potrivit documentelor transmise de companie autorităţilor statale din New York. Închiderea The Daily face parte din strategia News Corp. de a despărţi operaţiunile de publishing de cele de divertisment. Publicaţia electronică a fost lansată anul trecut pentru a monetiza popularitatea tot mai mare a tabletelor. Redactorul şef al The Daily, Jesse Angelo, va deveni publisher la New York Post, ziar controlat tot de News Corp.
EVZ: „Singur acasă”, de trei ori audienţă mai mare decât X Factor. Filmul “Singur acasă” a fost urmărit de peste 3 milioane de telespectatori