Vasluieni sunt nemultumiti cã la numãrul gratuit pus de Primãria Vaslui la dispozitia cetãtenilor, nu mai rãspunde nimeni. Motivul: pe parcursul sãptãmânii trecute, glumele proaste s-au tinut lant la “telefonul verde” al Primãriei, fapt care a paralizat activitatea postului.
Din pãcate, linia telefonicã “Telverde” de la Primãria Vaslui este din ce în ce mai folositã de vasluienii care, în loc sã facã sesizãri municipalitãtii în legãturã cu probleme a cãror rezolvare ar putea fi de competenta Primãriei, fac glume proaste. Situatia devine din ce în ce mai gravã, mai ales în conditiile în care a venit iarna, perioadã în care aceastã linie telefonicã ar putea constitui un real sprijin, mai ales în cazurile speciale cauzate de o eventualã stare proastã a vremii. “Asociatia de locatari nr 17 Vaslui a sunat la acest numãr de telefon pentru a le reaminti salariatilor de la primãrie cã rezolvarea problemelor comunitãtii stã în sarcina lor, dar nu au fost auziti de nimeni. Asa ceva nu se poate! În varã, cât a fost campanie electoralã, primarul a tot trecut pe acolo si ne-a promis multe, dar se pare cã a uitat sã se mai tinã de cuvânt. De o sãptãmânã, sunãm încontinuu la acel numãr de telefon pentru a cã revenit perioada de înghet si ploi si, odatã cu ea, perioada accidentelor si a incidentelor rutiere cauzate de starea proastã a asfaltului din parcarea blocurilor 207,208,210, în zona Gheorghe Racovitã – Spãtar Anghelutã. Nimeni nu rãspunde, mi se pare bãtaie de joc la adresa cetãtenilor.”, a declarat D. Holban, presedintele al Asociatiei de proprietari nr 17 Vaslui. Conform reprezentantilor Primãriei, linia telefonicã “Telverde” functioneazã de mai bine de trei ani, pentru a-i scuti pe cetateni de drumurile la primãrie. Conform statisticilor institutiei, de la înfiintarea postului telefonic, peste 1500 de apeluri cu sesizãri concrete si pertinente au fost transpuse p