Marketingul pe smartphone-uri devine din ce în ce mai important pentru companii
Specialiştii din domeniu spun că această tehnică nu se mai rezumă la definiţia tradiţională - promoţii prin SMS sau reclame pentru display-uri mici
Marketingul pe mobil devine tot mai important pentru companii, în contextul creşterii pieţei de smartphone-uri şi a apetenţei sporite a consumatorilor pentru acest tip de telefoane, consideră reprezentanţii companiei de BTL şi Shopper Marketing, Saatchi & Saatchi X.
În acest context, companiile nu se mai rezumă la definiţia tradiţională a marketingului mobil, anume simple promoţii prin SMS, reclame în versiunile site-urilor pentru display-uri mici, ci caută soluţii prin care să interacţioneze cu clienţii lor prin intermediul aplicaţiilor mobile dedicate.
"În ultimul an, tot mai mulţi români şi-au dorit, mai mult decât să vorbească la telefon, să aibă acces la o întreagă lume virtuală, indiferent de locul în care se află, să poarte cu ei o întreagă experienţă multimedia" potrivit sursei citate.
Numărul de aplicaţii şi soluţii mobile a crescut
Acest fapt s-a văzut în creşterea numărului de aplicaţii şi soluţii mobile dedicate segmentului de business. Segmentul de dezvoltare de aplicaţii pentru zona de business reprezintă, de altfel, şi una dintre cele mai importante tendinţe în marketing. "Ţinând seama de acest trend, vedem o creştere accelerată şi o mutare a interacţiunilor brandurilor cu consumatorii lor în zona de mobile", a explicat Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X.
Potrivit reprezentanţilor agenţiei, oferirea de soluţii utile este tot mai importantă. Din acest motiv, în 2012, Saatchi & Saatchi X a alocat un buget de peste 60.000 de euro dezvoltării acestei zone.
Soluţiile în zona de Mobile şi Digital se situează în zona de aplicaţii "tailored", adaptate la nev