Televiziunea familiei Voiculescu, Antena 3, a avut duminică, în ziua alegerilor, două motive de bucurie: cei pe care i-au susţinut în ultimii ani, Uniunea Social Liberală (USL), au câştigat alegerile parlamentare, iar postul de televiziune a bătut detaşat concurenţa în topul audienţelor.
Chiar dacă postul de ştiri concurent, RTV, a furat cu aproape un minut startul la prezentarea datelor exit-pollului de la ora 21.00, minutul de aur a aparţinut tot Antenei 3, cu aproape două milioane de telespectatori din toate categoriile la nivel naţional (all), potrivit paginademedia.ro. La ora 21.00, TVR 1 înregistra 633.000 de telespectatori la nivel naţional, B1 TV – 503.000, iar RTV - 471.000. În minutul de aur al zilei alegerilor, la Realitatea TV se uitau 389.000 de persoane.
În ziua alegerilor, cel mai urmărit post de ştiri a fost Antena 3, atât la nivel naţional (592.000 de telespectatori/minut), cât şi la nivel urban (381.000 de telespectatori/minut). Postul public de televiziune TVR 1 a înregistrat în ziua alegerilor 305.000 de telespectatori pe minut în toată ţara, iar Realitatea TV, altădată printre cele mai urmărite posturi la astfel de evenimente, 231.000 de telespectatori din toată ţara. Realitatea TV a fost urmată la mică distanţă de RTV, care a avut pe întreaga zi o medie de 229.000 de telespectatori. B1 TV a fost urmărită de 181.000 de telespectatori pe minut.
“Ochii din umbră” de la Kanal D, printer exit-polluri
Românii nu au stat cu ochii doar pe televiziunile de ştiri. Între două emisiuni electorale, cea de pe Antena 3 şi cea de pe Pro TV, care s-a clasat pe locul al treilea în topul audienţelor generale (1,04 milioane de telespectatori la nivel naţional, la ora 21.00), românii au aruncat un ochi şi pe Kanal D, la emisiunea lui Ernest, „Ochii din umbră“. Show-ul înregistra 1,857 milioane de telespectatori, în timp