Producătorii de vin au intrat în cea mai bună perioadă a vânzărilor, când realizează 20-25% din afacerile întregului an, iar spre deosebire de sezonul anterior, există o cerere mare pentru produse scumpe.
"Estimăm o explozie a cererii şi a cumpărăturilor, ca în fiecare an, după data de 12 decembrie. Mulţi clienţi aşteaptă să intre în vacanţă sau aşteaptă ofertele comercianţilor", au spus reprezentanţii Cramele Recaş, unul dintre principalii producători de vin de pe piaţa locală.
Companiile din industria vinului se aşteaptă ca în acest an vânzările să fie peste cele înregistrate în perioada Crăciunului 2011, pe fondul vânzărilor de vinuri premium.
"În această perioadă sunt două tendinţe majore: creşterea consumului de vinuri premium şi superpremium, stimulată în special de creşterea segmentului de cadouri şi cea de promoţii care atrage în special consumatorii ocazionali", a spus Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
Pe de altă parte, magazinele de vinuri de lux vând în această perioadă vinuri care ajung şi la 4.000 de euro.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Producătorii de vin au intrat în cea mai bună perioadă a vânzărilor, când realizează 20-25% din afacerile întregului an, iar spre deosebire de sezonul anterior, există o cerere mare pentru produse scumpe.
"Estimăm o explozie a cererii şi a cumpărăturilor, ca în fiecare an, după data de 12 decembrie. Mulţi clienţi aşteaptă să intre în vacanţă sau aşteaptă ofertele comercianţilor", au spus reprezentanţii Cramele Recaş, unul dintre principalii producători de vin de pe piaţa locală.
Companiile din industria vinului se aşteaptă ca în acest an vânzările să fie peste cele înregistrate în perioada Crăciunului 2011, pe fondul vânzărilor de vinuri premium.
"În această perioadă sunt două tendinţe majore: creşterea consumului de vinuri p