Două firme, una din Spania şi alta din România, se vor ocupa de modernizarea Drumului Naţional 66, care leagă localitatea Rovinari de Bumbeşti-Jiu. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a selectat asocierea de firme Comsa Sau (Spania) - Corporate Management Solutions (România) pentru reabilitarea a 44,6 kilometri ai DN 66, între Rovinari şi Bumbeşti-Jiu. Valoarea estimată a contractului este de 197,6 milioane de lei, fără TVA. Contractul va fi semnat după finalizarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii, potrivit Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Durata de implementare a contractului este de 18 luni, urmată de o perioadă de garanţie de 24 de luni. Compania spaniolă este parte a grupului Comsa Emte, specializat în infrastructură şi tehnologie. Grupul a înregistrat în 2011 vânzări de 2,1 miliarde de euro, rulajul generat din operaţiunile externe ridicându-se la 860 de milioane de euro.
Firma care în urmă cu patru ani a fost desemnată să se ocupe de reabilitarea Drumului Naţional 66 (Drumul European 79) era din Ungaria. La licitaţie, constructorul maghiar a oferit însă un preţ mult mai mic decât valoarea reală a lucrărilor. La acest lucru s-a adăugat şi situaţia financiară dificilă prin care a trecut firma, astfel încât la numai câteva luni de la deschiderea şantierului au început să apară şi primele probleme. Partea română s-a achitat de datorii şi a virat în conturile constructorului peste patru milioane de euro. Cu toate acestea, în prezent, când s-a ajuns la desemnarea altei firme care să se ocupe de reabilitare, sunt executate doar 5% din lucrările totale. Drumul a fost modernizat pe traseul Filiaşi - Rovinari, iar lucrările de reabilitare au fost demarate în această toamnă pe tronsonul Bumbeşti-Jiu - Petroşani (Defileul Jiului).
Două firme, una din Spania şi alta din România, se vor ocupa