RCS&RDS se comporta cu abonaţii şi cu posturile TV precum un stăpân de moşie. Abonaţilor le schimbă când vrea ordinea posturilor şi le înlocuieşte când îi taie capul posturile din grilă iar televiziunilor le include emisiile în grilă doar când vor ei. Toate acestea se întâmplă pentru că, acumulând sume impresionante de bani, oameii lui Teszari s-au îmbogăţit şi şi-au deschis canale proprii pentru care nu au nevoie de concurenţă.
Anul trecut, fără să întrebe pe nimeni, RCS&RDS a scos din grila de programe, postul GSP TV. Ca o coincidenţă, postul Digi Sport, tocmai obţinuse drepturile pentru difuzarea partidelor de fotbal din Liga I.
Anul acesta, în luna aprilie RCS & RDS scoate din reţeaua prin satelit Digi TV posturile Antena 1, Antrena 3 şi Euforia TV. La doar o zi după aceasta, lansează postul de ştiri Digi 24 şi apoi reţeaua de posturi locale.
Ultima ispravă, din acest lung şir de abuzuri, o reprezintă scoaterea din grilă a canalelor Discovery (World, TLC România, Science şi Investigation), la doar câteva săptămâni de la lansarea canalelor proprii Digi World şi Digi Life.
Pretextul a fost în permanenţă acelaşi: pretenţii financiare prea mari. O analiză a câştigurilor pe care le-a avut RCS&RDS în ultimii doi ani, dovedeşte însă contrariul. RCS&RDS a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 478,7 milioane euro, în creştere cu 14,4% faţă de anul anterior (cu o pierdere netă de 2,95 milioane euro).
În 2011, RCS&RDS avea un număr mediu de salariaţi de 6.910 persoane (în creştere faţă de 2010, când a avut 5.853 angajaţi) şi aproape trei milioane de clienţi la serviciile de televiziune (cablu şi satelit).
Prin urmare, RCS&RDS este pe val, are milioane de abonaţi şi o cifră de afaceri în creştere cu 14,4%. Ce le mai pasă lor de ce vor abonaţii sau de calitatea serviciilor oferite!
Trist este însă comunismul şi lipsa de viziune de care d