LadyFIT, unul dintre jucătorii mari din piaţa locală de aerobic şi fitness, estimează o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, anul acesta, comparativ cu anul trecut și ia în calcul o extindere în nordul Capitalei.
"Am ajuns la acel plafon în care avem un fond de cliente stabile care ne frecventează de mulţi ani. În tot acest timp, au crescut cheltuielile şi investiţiile în pregătirea instructorilor", spune Cori Grămescu, director general şi acţionar al companiei. Aceasta a subliniat că numai anul acesta s-au investit 12.000 de euro în educaţia instructorilor de la LadyFIT, care au mers în străinătate pentru a urma cursuri şi a obţine licenţe de training.
"Foarte mult mergem în Germania şi Italia şi, o dată pe an mergem în SUA, pentru a lua licenţele de tae-bo şi piloxing, antrenamente branduite acolo. Mergem pe ideea de licenţe pentru că, într-adevăr, primeşti informaţii foarte actualizate, foarte specifice în materie de antrenament pe care nu le poţi regăsi mergând pe principiul românesc <
Referindu-se la extinderea în Capitală, Cori Grămescu și-ar dori mult acest lucru într-un viitor apropiat, însă, pentru moment, nu sunt suficienţi instructori pe care să se poată baza, deşi banii necesari există. ”Bugetul pentru extindere porneşte de la 50.000 de euro, dar poate ajunge până la 70.000 - 75.000 de euro. De asemenea, vom continua investițiile în trainingul instructorilor, bugetul alocat fiind tot de 12.000 euro”, punctează Grămescu.
Aplicație specială pentru cliente
În același timp, un buget de 5.000 de euro este destinat modificării site