În luna ianuarie, la nivelul judeţului Buzău se vor organiza două concursuri pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unor funcţii publice în cadrul Primăriei Municipiului Buzău şi a Primăriei comunei Brăeşti.
În acest sens, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici organizează concurs, potrivit publicjob.ro, de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacantă de şef Serviciul Financiar – Contabil din cadrul Primăriei Municipiului. Pentru aceasta, candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de legea privind Statutul funcţionarilor publici. Toţi cei care vor să se înscrie la concurs trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice şi vechime de minimum doi ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Proba scrisă a concursului se va organiza în data de 10 ianuarie 2013.
În ceea ce priveşte Primăria comunei Brăeşti, aceasta organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, gradul profesional principal în cadrul Compartimentului fond funciar, cadastru şi urbanism.
La fel ca şi în cazul primului post vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de legea privind Statutul funcţionarilor publici. Alături de acestea, condiţiile specifice necesare a fi întrunite în vederea participării la concurs şi ocupării funcţiei publice sunt acelea de a avea studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniu, vechime de minimum cinci ani în specialitatea studiilor şi cunoştinţe de operare a calculatorului. Concursul se va organiza în data de 9 ianuarie 2013, pentru proba scrisă şi în 11 ianuarie 2013 proba interviului.