"Modul foarte dinamic si foarte competitiv al industriei noastre (...) a dus la o scadere a preturilor foarte, foarte mare. Dar aceasta este piata libera. In acest moment, de fapt asta se intampla: se inventeaza o lege care sa schimbe mecanismul pietei libere" spune Stefan Iordache, sef operational al grupului de comunicare Leo Burnett si vicepresedinte UAPR, intr-un interviu HotNews.ro pe tema ordonantei ce modifica Legea audiovizualului si regulile din publicitatea TV. "Modelul vechi de vanzare la GRP este tot mai reparat, modificat, aranjat si sigur ca undeva, la marginea lumii civilizate, lucrurile capata expresia pe care noi o vedem aici in Romania, unde totul se transforma intr-o polemica politica", spune, la randul sau, consultantul Iulian Comanescu.
Cei doi au discutat despre nemultumirile agentiilor de media privind ordonanta ce modifica Legea audiovizualului, rebate, traseul banilor in publicitatea TV, si (dez)echilibrele de pe piata media.
Stefan Iordache este seful operational al grupului de comunicare Leo Burnett si vicepresedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). Consultantul Iulian Comanescu este, intre altele, editor al publicatiei de specialitate The Industry (Intact Media Group), dar in cadrul interviului nu a reprezentat oficial trustul Intact.Citeste si: Stefan Iordache si Iulian Comanescu au discutat online cu cititorii HotNews.ro
Interviu cu Stefan Iordache si Iulian Comanescu - partea I
Reactia agentiilor de media in fata ordonantei de urgenta a guvernului
Despre motivul pentru care agentiile, cu putine exceptii, nu s-au pronuntat public in legatura cu ordonanta si au lasat organizatiile industriei sa ia pozitii publice sunt cel putin doua:
Stefan Iordache: E mai degraba o problema a unei industrii. Nu mi se transforma agentia pe care o conduc, se t