Campania Cuvintele dor, nu-i asa? de constientizare si combatere a efectelor violentei verbale asupra copiilor si tinerilor, o initiativa Romtelecom, a ajuns la final, odata cu lansarea cartii electronice gratuite care ofera, in benzi desenate, solutii eficiente pentru copii.
Cristina Popescu, director de Comunicare Romtelecom, si Cati Calin, psiholog si expert in comunicare implicat in campania impotriva violentei verbale, sustinuta si de Ziare.com, au raspuns invitatiei noastre de a discuta in direct cu cititorii, marti, la TV Ziare.com, intr-o emisiune interactiva.
Violenta verbala, un flagel care lasa urme in sufletele copiilor nostri
Organizatorii campaniei Cuvintele dor, nu-i asa? au raspuns intrebarilor venite din partea utilizatorilor, oferind exemple si solutii punctuale pentru cele mai des intalnite probleme care pot aparea in comunicarea cu copilul.
Intra si vezi inregistrarea integrala a emisiunii, pentru a afla mai multe despre cum este afectat copilul tau de violenta verbala, dar si multe sfaturi practice si ponturi folositoare parintilor si nu numai. [Vezi inregistrarea emisiunii]
Principala cauza a violentei verbale
"Conform studiilor pe care le-a facut Romtelecom pentru aceasta campanie, sa stiti ca tinerii, pentru ca e vorba de copii si tineri, intre 10 si 18 ani, care au raspuns la intrebari, identifica foarte clar ca violenta verbala are la baza fie niste frustrari, fie un comportament neadecvat al uneia dintre partile implicate intr-un conflict, sa spunem. E o forma de exprimare, pana la urma, aceasta violenta verbala", sustine Cristina Popescu, director Comunicare Romtelecom, la TV Ziare.com.
"Ce ni s-a parut noua ingrijorator, din studiile pe care le-a comandat Romtelecom, pentru aceasta campanie, este faptul ca violenta verbala este deja acceptata ca si comportam