* Ministerul Transporturilor a încercat să construiască în acelaşi mod şi autostrada Comarnic-Braşov, însă demersul a devenit unul dintre cele mai răsunătoare eşecuri din ultimii ani
Buzăul ar putea fi legat în câţiva ani de Ploieşti şi Focşani printr-o autostradă. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a demarat licitaţia privind proiectarea şi construcţia autostrăzii Ploieşti-Buzău-Focşani, cu o valoare estimată între 801,7 milioane euro şi 1,06 miliarde euro, fără TVA, potrivit unui anunţ de intenţie de pe e-licitaţie.ro.Data prevăzută pentru începerea procedurilor de adjudecare este 28 iunie 2013, iar durata este de 360 luni începând de la data adjudecării contractului. Astfel, prin viitorul contract de concesiune, cu o perioadă de maximum 30 de ani, concesionarul se va obliga să proiecteze, să finanţeze, să construiască, să întreţină şi să opereze autostrada Ploieşti-Buzău-Focşani. Concesionarii vor trebui să proiecteze, să construiască, să finanţeze, să opereze şi să întreţină cele două autostrăzi. Deşi fac parte din planurile pe termen lung ale dezvoltării reţelei de autostrăzi, discuţiile ce vizează autostrada Ploieşti-Buzău-Focşani au fost reluate abia recent, în ultimii ani compania de drumuri concentrându-se mai mult asupra Coridorului IV paneuropean. Ministerul Transporturilor a mai încercat să construiască autostrada Comarnic-Braşov în concesiune, însă acest demers a devenit unul dintre cele mai răsunătoare eşecuri din ultimii ani, în condiţiile în care concesionarii au renunţat subit la contract.
* Ministerul Transporturilor a încercat să construiască în acelaşi mod şi autostrada Comarnic-Braşov, însă demersul a devenit unul dintre cele mai răsunătoare eşecuri din ultimii ani
Buzăul ar putea fi legat în câţiva ani de Ploieşti şi Focşani printr-o autostradă. Compania Naţională de Autostrăzi şi D