Lucrările de deszăpezire care se execută în această perioadă costă primăria municipiului între 75.000 şi 80.000 de lei pe zi. În ultimele două zile s-au utilizat aproximativ 35 de tone de material antiderapant dintre care 11 tone de clorură de calciu.
Potrivit reprezentanţilor primăriei, societatea Urban Serv are un careu de străzi pe care intervine pentru deszăpezire. Acest careu cuprinde circa 900.000 de metri pătraţi de carosabil şi 330.000 de metri pătraţi de trotuare. Deszăpezirea acestui careu de străzi înseamnă costuri de aproximativ 80.000 de lei.
Viceprimarul Cosmin Andrei se declară mulţumit de activitatea societăţii Urban Serv în ceea ce priveşte deszăpezirea municipiului chiar dacă pe multe străzi se circulă încă foarte greu. Cosmin Andrei susţine că principala problemă o reprezintă dotarea societăţii de salubritate şi de aceea nu s-a intervenit mediat în toate zonele.
„Ţinând cont de utilajele pe care le au, sunt mulţumit de cum au intervenit cei de la Urban Serv. Cetăţenii de pe străzile secundare trebuie să aibă un pic răbdare. Se va ajunge şi la ei. Prima dată se deszăpezesc străzile principale. Toată lumea vrea ca în momentul în care ninge să aibă deszăpezită străduţa lui. Le-am transmis celor de la Urban Serv să-şi îmbunătăţească parcul auto şi ne-au promis că vor da curs solicităţii, în funcţie de bugetul din 2013”, a spus Cosmin Andrei.
Pentru că Urban Serv nu deţine utilajele necesare deszăpezirii într-un timp scurt a municipiului, s-a apelat la cinci firme private. De duminică s-a început încărcarea şi transportul zăpezii pe şoseaua veche de centură.
„Astăzi se acţionează şpe strada Griviţa şi Tudor Vladimirescu. Avem trei sensuri giratorii. Mai avem un traseu, Tudor Vladimirescu, de la intersecţia cu Victoriei şi până la sensul giratoriu din Griviţa. Avem Calea Naţională, de la intersecţia cu Petru Rareş şi p