Google a anunţat marţi tradiţionalul Zeitgeist (“spirit al vremurilor”), care arată tendinţe bazate pe căutări efectuate în România în anul 2012. În acest an, cele mai populare căutări arată interesul în creştere pentru divertisment, personalităţi, fotbal, dar şi curiozităţi legate de “cum se face? ” sau “ce este?”
Cea mai mare creştere în căutări, comparativ cu anul 2011, a fost înregistrată de Creative Monkeyz, urmată de interesul în continuare crescut pentru rezultatele la bacalaureat. În topul căutărilor cu cel mai mare volum în 2012 s-au aflat jocurile şi programul TV. La categoria de divertisment, podiumul este ocupat de Românii au talent, urmat de Vocea României, care au fost cele mai căutate emisiuni TV. În ceea ce priveşte sportul, duelul fotbalistic care a atras cea mai mare atenţie în România a fost meciul Steaua-Dinamo, urmat de România-Olanda. Pe baza căutărilor, filmul anului este considerat Ice Age 4, iar hitul anului aparţine Corinei, cu piesa A ta.
Mâncarea preferată a românilor, aşa cum reiese din căutări, este salamul de biscuiţi, dar şi ciorba de perişoare şi pizza.
Top 10 căutări populare în 2012
1. creative monkeyz
2. rezultate bacalaureat
3. mercador
4. filme online
5. 9gag
6. kizi
7. twoo
8. euro 2012
9. horoscop
10. pariu cu viata
Google a anunţat marţi tradiţionalul Zeitgeist (“spirit al vremurilor”), care arată tendinţe bazate pe căutări efectuate în România în anul 2012. În acest an, cele mai populare căutări arată interesul în creştere pentru divertisment, personalităţi, fotbal, dar şi curiozităţi legate de “cum se face? ” sau “ce este?”
Cea mai mare creştere în căutări, comparativ cu anul 2011, a fost înregistrată de Creative Monkeyz, urmată de interesul în continuare crescut pentru rezultatele la bacalaureat. În topul căutărilo