* “Mai avem nevoie de casieri, iar funcţionarii ar trebui să fie mai bine plătiţi”, susţine primarul Dumitru Laurenţiu Constantin
Primăria Beceni se numără printre unităţile administrative din judeţ care funcţionează cu un număr de angajaţi aflat “sub cota de avarie”, instituţia având nevoie urgentă de un şofer pentru microbuzul şcolar, precum şi de casieri pentru munca pe teren.
Primarul comunei, Dumitru Laurenţiu Constantin, spune că, în prezent, pe microbuzul şcolar munceşte şoferul încadrat pe utilajul Primăriei, iar la munca pe care o face ar trebui să fie salarizat mult mai bine decât permite legislaţia în vigoare. De asemenea, pentru încasarea taxelor şi impozitelor locale, noul primar consideră că ar mai trebui angajaţi casieri, lucru care ar duce la o mai bună colectare a acestor surse de venit pentru bugetul local. “Eu vin din sistemul privat şi consider că în administraţia publică locală ar trebui să existe mai multă flexibilitate, să existe autonomie. Spun asta pentru că avem probleme în ceea ce priveşte numărul de salariaţi. Pe microbuzul şcolar nu am şofer, iar şoferul încadrat pe utilajul Primăriei asigură şi transportul copiilor. La fel, la casierie îmi mai trebuie oameni, astfel încât un casier să rămână în Primărie şi alţii să fie pe teren. De mai mulţi casieri chiar avem nevoie, pentru că trebuie să fim realişti: nu plăteşte nea Ion banii pe Internet, ci până nu te duci la poarta lui nu faci treabă”, ne-a declarat primarul Dumitru Laurenţiu Constantin.
Prea multă birocraţie, prea puţină autonomie
În ceea ce priveşte diferenţa dintre munca în domeniul privat şi munca de la Primărie, după primele luni de mandat noul primar din Beceni consideră că în administraţie este mai multă birocraţie.
Astfel, acesta consideră că primarii ar trebui să aibă mai multă libertate în stabilirea numărului de angajaţi, iar