La jumătate de an de la reintrarea Aeroportului Arad în circuit internaţional, aerogara a ajuns în topul creşterilor de trafic, în rândul aeroporturilor cu trafic de sub 5 milioane de pasageri anual. Clasamanetul care atestă progresele făcute de la reluarea zborurilor de pasageri de la Arad a fost făcută de Airports Council International.
Airports Council International a eliberat un raport privind traficul pe 190 de aeroporturi europene, reprezentând 88 la sută din traficul total la nivelul Europei. În fruntea clasamentului, la capitolul creşteri se află şi două aeroporturi din România. Primul este Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni. În septembrie 2012, aeroportul a înregistrat o creştere a traficului de pasageri cu 44.7 la sută, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Acest fapt este datorat şi mutării operaţiunilor companiilor aeriene low-cost de pe Aeroportul Băneasa, din 25 martie 2012.
Aeroportul Internaţional Arad domină în clasamentul creşterilor de trafic, la categoria aeroporturilor cu trafic de sub 5 milioane de pasageri anual. La Arad s-a înregistrat o creştere de 1.383,7 la sută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform aceluiaşi studiu al Airports Council International. Această creştere semnificativă se datorează faptului că, dacă anul trecut la Arad nu se opera niciun zbor, din iulie anul acesta, Wizz Air a început să zboare la Milano Bergamo, de două ori pe săptămână.
„Cursele operate pe Aeroportul Arad de către compania Wizz Air au contribuit la reintegrarea Aradului în circuitul aerian internaţional. Dorim să continuăm şi anul viitor acest proces, datorită faptului că el va aduce numeroase beneficii la nivelul întregului judeţ. Potenţialii pasageri din Arad, dar şi cei din judeţele vecine, aşa cum experienţa ne-a confirmat-o şi în trecut, vor avea posibilitatea de a călători în străinătate la preţuri convenabi