Românii l-au preferat pe sultanul Suleyman fetelor de la Tatu, care cântau la Vocea României. Kanal D a fost peste Pro TV nu numai pe intervalul cu Suleyman, ci pe întreaga durată a Vocii României.
Kanal D a depășit Pro TV la diferență notabilă la nivel național și foarte mică la nivel urban.
Pe publicul comercial, (18-49 de ani) lider a fost Pro TV, iar Kanal D a fost pe trei la acest segment de public.
Vocea României a fost difuzată aseară în două părți, întrerupte de Știrile Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele medii ale emisiunii (au fost luate în calcul cele două părți, fără programul de știri).
Audiențele posturilor TV marți, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:
1. Kanal D: 756.000 de telespectatori pe minut (7,2 rating)
2. Pro TV: 751.000 (7,2)
3. Antena 1: 517.000 (4,9)
4. Antena 3: 365.000 (3,5)
5. Prima TV: 242.000 (2,3)
Audiențele posturilor TV marți, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAȚIONAL:
1. Kanal D: 1.321.000 de telespectatori pe minut (6,9 rating)
2. Pro TV: 1.215.000 (6,4)
3. Antena 1: 931.000 (4,9)
4. Prima TV: 590.000 (3,1)
5. Antena 3: 545.000 (2,9)
Pe intervalul în care Suleyman s-a intersectat cu Vocea României, diferențele între Kanal D și Pro TV au fost mai mari: 100.000 de telespectatori pe minut în plus pentru Suleyman la nivel urban și peste 200.000 la nivel național. Pe publicul comercial, a câștigat Pro TV.
Audiența Kanal D și Pro TV pe intersecția Suleiman – Vocea României
Românii l-au preferat pe sultanul Suleyman fetelor de la Tatu, care cântau la Vocea României. Kanal D a fost peste Pro TV nu numai pe intervalul cu Suleyman, ci pe întreaga durată a Vocii României.
Kanal D a depășit Pro TV la diferență notabilă la nivel național și foarte mică la nivel urba