Safety Broker impreuna cu banca de investitii regionala BAC Romania lanseaza un nou magazin online de asigurari - goya.ro – dupa investitii de peste 600.000 de euro.
Proiectul, dezvoltat pe parcursul a 3 luni, a presupus o investitie totala de peste 600.000 de euro, incluzand aici conceptia si realizarea site-ului in sine dar si bugetul alocat campaniei de marketing aferente, se arata in comunicatul transmis miercuri de Safety Broker.
“Obiectivul nostru este ca www.goya.ro sa devina liderul pietei de asigurari online in 1-2 ani. Investitia pe care am facut-o acum vine sa reconfirme potentialul pietei de asigurari online din Romania, estimata la circa 45 milioane de euro”, declara Viorel Vasile, managing partner al Safety Broker.
“Am decis sa ne implicam in proiect datorita potentialului semnificativ de crestere al pietei de asigurari online din Romania pe termen lung. In momentul de fata, mai putin de 3% din asigurarile non-life sunt incheiate prin canalul online, ceea ce reprezinta unul dintre cele mai joase niveluri de penetrare a distributiei de asigurari online din Europa", a spus Arin Ion, partner BAC Romania.
Goya.ro permite vizitatorilor sa incheie online asigurari auto, RCA si Casco, de locuinta, viata, sanatate si de calatorie in strainatate, punandu-le la dispozitie toate informatiile despre riscurile acoperite si excluderile politelor.
Compania Safety Broker a intermediat in primele 9 luni din 2012 prime de asigurare de circa 23,5 milioane euro, cu aproximativ 50% mai mult decat in perioada corespondenta a anului precedent. Safety Broker impreuna cu banca de investitii regionala BAC Romania lanseaza un nou magazin online de asigurari - goya.ro – dupa investitii de peste 600.000 de euro.
Proiectul, dezvoltat pe parcursul a 3 luni, a presupus o investitie totala de peste 600.000 de euro, i