Cea de-a patra ediţie Live a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTv a fost lider de audinţă, potrivit unui comunicat transmis de postul de televiziune din Pache.
Potrivit cifrelor de audienţă, VOCEA ROMÂNIEI a fost lider detaşat de audienţă la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani) înregistrând pe întreaga durată a emisiunii o audienţă medie de 8.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20 de procente, pe locul doi clasandu-se Antena 1, principalul competitor, cu o medie de 5.8 puncte de rating şi 13.7% cotă de piaţă, iar pe al treilea loc s-a clasat Kanal D cu o audienţă medie de 5.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.6%.
Minutul de aur la nivelul publicului comercial a fost înregistrat la ora 20:42, când VOCEA ROMÂNIEI a obţinut o audienţă de 12.5 puncte de rating şi 26.3 cotă de piaţă.
Fely Donose şi Vizi Imbre sunt semifinaliştii din echipa lui Marius Moga şi Ciprian Teodorescu şi Cristi Nistor din echipa Loredanei vor lupta mai departe pentru titlul de VOCEA ROMÂNIEI
Aceştia vor merge mai departe în show-ul de la ProTv alături de Julie Mayaya şi Vlad Simon din echipa lui Horia Brenciu şi de Tibi Scobiola şi de Silviu Pasca din echipa lui Smiley.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, se apropie de final. Vineri, 14 decembrie ProTv va difuza semifinala show-ului, urmând ca în a doua zi de Crăciun postul de televiziune să difuzeze finala celui de-al doilea sezon al emisiunii VOCEA ROMÂNIEI.
Cea de-a patra ediţie Live a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTv a fost lider de audinţă, potrivit unui comunicat transmis de postul de televiziune din Pache.
Potrivit cifrelor de audienţă, VOCEA ROMÂNIEI a fost lider detaşat de audienţă la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse înt