Circulatia feroviara se desfasoara in conditii de iarna, iar unele trenuri care tranziteaza mai multe regionale din sudul si sud-estul tarii ajung la destinatie cu intarzieri cuprinse intre 30 si 120 de minute, intarzieri mai mari fiind pe ruta Bucuresti-Constanta, a anuntat compania CFR SA, potrivit Mediafax.
"La nivel national, pe calea ferata nu sunt linii inchise, dar viteza trenurilor care circula pe raza mai multor judete din jumatatea de sud a tarii a fost adaptata la conditiile meteo nefavorabile", se arata intr-un comunicat de presa al Companiei Nationale de Cai Ferate "CFR" SA.
Astfel, trenurile care tranziteaza mai multe regionale din sud si sud-estul tarii au intarzieri, in medie, cuprinse intre 30-80 de minute.
Intarzieri mai mari, cu o medie de 80-120 de minute, se inregistreaza la trenurile care circula pe relatia Bucuresti - Constanta si retur. Pe aceasta magistrala personalul feroviar intervine pentru deszapezirea liniei in zona macazelor, astfel incat sa se asigure accesul in conditii de siguranta in statiile de cale ferata, a precizat sursa citata.
Trenurile care circula dinspre centrul si sud-vestul tarii au intarzieri in medie de 30-40 de minute.
Informatii despre posibilele intarzierile ale unor trenuri pot fi obtinute de la statiile si agentiile CFR din Bucuresti si din tara, precum si la numarul de telefon 021/9521.
Jumatatea de sud a tarii si Moldova au fost pana miercuri, la ora 12.00, sub cod galben de ninsori abundente si viscol. Circulatia feroviara se desfasoara in conditii de iarna, iar unele trenuri care tranziteaza mai multe regionale din sudul si sud-estul tarii ajung la destinatie cu intarzieri cuprinse intre 30 si 120 de minute, intarzieri mai mari fiind pe ruta Bucuresti-Constanta, a anuntat compania CFR SA, potrivit Mediafax.
"La nivel national, pe cal