IAȘI. Timp de 2 zile, pe 13 şi 14 decembrie, Primăria Iași va organiza o nouă sesiune de școlarizare a ieșenilor care doresc să obțină atestatul de administrator de imobile.
De examinarea ieșenilor se vor ocupa funcționarii Serviciului Asociaţii Proprietari din cadrul Primăriei Iaşi.
”Persoanele care în prezent ocupă sau nu această funcţie, şi au absolvit cursuri de pregătire în domeniu, dar nu sunt atestate, pot să-şi depună cererei împreună cu documentele solicitate în vederea atestării. Dosarul se va verifica de comisia de atestare din cadrul Serviciul Asociaţii Proprietari”, a declarat Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei Iaşi.
IAȘI. Timp de 2 zile, pe 13 şi 14 decembrie, Primăria Iași va organiza o nouă sesiune de școlarizare a ieșenilor care doresc să obțină atestatul de administrator de imobile.
De examinarea ieșenilor se vor ocupa funcționarii Serviciului Asociaţii Proprietari din cadrul Primăriei Iaşi.
”Persoanele care în prezent ocupă sau nu această funcţie, şi au absolvit cursuri de pregătire în domeniu, dar nu sunt atestate, pot să-şi depună cererei împreună cu documentele solicitate în vederea atestării. Dosarul se va verifica de comisia de atestare din cadrul Serviciul Asociaţii Proprietari”, a declarat Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei Iaşi.