Direcția Generală a Finanțelor Publice Constanța ştie una şi bună: trebuie să recupereze datoriile de la cei care le au către stat. Şi pentru asta merge pe calea legală, aplicând toate metodele, inclusiv sechestrul. Indiferent a cui este firma sau ce nume de renume poartă, ca şi în cazul de faţă - Conpress Holding.
Şi pentru că am amintit de Conpress Holding, trebuie să spunem că societatea este una dintre cele care au încheiat contracte pe bandă rulantă cu Primăria Constanţa.
Dar... să revenim. Pe siteul Direcției Generale a Finanțelor Publice Constanța pe lista bunurilor aflate sub sechestru, se regăsesc şi 17 autovehicule care aparţin societăţii Conpress Holding SRL: Renault BMRF/Megane - fabricat în 2005, Dacia - fabricat în 2008, BMW X83 - fabricat în 2007, Skoda - fabricat în 2008, Mitsubishi - fabricat în 2008, Dacia - fabricat în 2009, Dacia - fabricat în 2008, Dacia - fabricat în 2009, Skoda - fabricat în 2009, Fiat - fabricat în 2002, MAN - fabricat în 1987, Lada-Vaz - fabricat în 2002, Dacia - fabricat în 2006, Hyundai - fabricat în 2005, Dacia - fabricat în 2006, Lifan - fabricat în 2005 şi o remorcă Rema - fabricată în 2007.
Despre SC Conpress Holding SRL
Administratorul societăţii este Sanda Ciocoiu, care a intrat în Conpress Holding în anul 2002, dată la care a preluat părţile sociale de la Radu Mazăre şi de la Nicuşor Constantinescu.
Din anul 2002 şi până în prezent, SC Conpress Holding SRL a păzit bunurile private şi publice din Constanţa şi din staţiunea Mamaia şi a asigurat protecţia funcţionarilor publici din Primăria condusă de Radu Mazăre, prin adjudecarea mai multor contracte finanţate cu bani publici, bani ai contribuabililor. La ultima licitaţie organizată de municipalitatea Constanţa pentru asigurarea serviciului de pază pentru protecţia funcţionarilor Primăriei, contractul a fost atribuit societăţii Conpres