cu dedicatie pentru un prieten drag SS
Ca sociolog de profesie as putea spune ca am facut un studiu informal despre relatiile de “dragoste” made in Romania, pornind de la propriile observatii si experiente, pe parcursul a 10-15 ani.
Daca pornim de la relatiile complicate ale “proletariatului” vom observa nenumarate probleme de cuplu, majoritatea fanteziste. Ce ne spune Eva.ro – care se ocupa de sondaje de opinie in probleme de amor?
- “De ce nu cereti sfatul iubitilor in problemele de cuplu?
- Pentru ca barbatii nu inteleg problemele femeilor. Ei nu se pot raporta la problemele noastre, nu stiu sa asculte, nu stiu niciodata ce trebuie sa spuna” bla
In Romania exista o intreaga subcultura dar si indrustrie dedicata pitzipoancelor, care stiu sa faca un singur lucru bine: sa vanda. Ce anume? Pizda calda.
O Pitzi smechera stie ca trebuie sa para scumpa. Asadar isi face drum la solar, la cosmetica, la spa, la shopping, unele mai merg si la sala etc. Urmatorul pas? Pitzi merge in locurile/cluburile unde vin smecherii, strainii sau VIP-urile cu monetarul. Networking. Contact. Isi schimba atitudinea. Coafura rezista. Pitzi e pozitiva, vesela, raspunde afirmativ la tot ce i se spune, dar in acelasi timp atentie! incearca sa faca cat mai multe fitze (chiar daca e moarta de foame). Desi e imbracata ca o traseista incearca sa para o fata cuminte. It’s a must! Unul dintre marile paradoxuri ale relatiilor de lux: prostituata cu morala.
Daca e strain e usor. Afisaj de cracii umblatori prin spatiu si vine singur. Apoi spune o poveste. Emotionala: a murit tatal sau mama, nu are bani pentru platit chiria, are datorii la camatari sau are de organizat o pomana de 40 de zile etc Cele mai banale si mioritice povesti spuse la momentul oportun o face castigatoare. Pitzi e placuta, comunicativa dar hard to get. Strainii sunt cel mai usor d