Grupul "Eurolines", condus de omul de afaceri Dragoş Anastasiu, cu afaceri în domeniul turismului şi transportului de persoane, va înregistra în acest an o cifră de afaceri în creştere cu circa 33% faţă de anul precedent, ajungând până la 243 de milioane de lei, a declarat Anastasiu, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă.
Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea a fost obţinută în urma investiţiilor solide realizate de grup în acest an atât în pregătirea angajaţilor, în prezenţa agresivă din mediul online, şi mai ales în extinderea numărului de agenţii de turism din ţara noastră. Totodată, la finalul acestui an, "Eurolines" a realizat o investiţie de aproape 700.000 de euro în urma achiziţionării a trei autocare noi, mărind flota deja existentă. "În imaginea grupului < Eurolines > au fost realizate investiţi de 400.000 de euro, în întreg anul 2012", a declarat Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului.
* Rezultate bune în urma colaborării cu "TUI TravelCenter"
Anul trecut, după aproape doi ani de discuţii şi negocieri purtate cu operatorul german TUI, "Eurolines" şi "TUI Travel" Plc anunţau colaborarea în vederea distribuirii pachetelor turistice sub ambele nume. În 2012, pachetele turistice vândute prin reţelele de agenţii dezvoltate împreună au generat venituri în valoare de circa 45 milioane de lei, "TUI" în ţara noastră contribuind la cifra de afaceri înregistrată de grupul "Eurolines".
Până în prezent, sub brandul "TUI TravelCenter" există 37 de agenţii destinate clientului final, două birouri dedicate clienţilor corporate şi respectiv revânzătorilor, precum şi o agenţie online.
În acest an, au fost deschise 10 agenţii de turism "TUI TravelCenter" şi "Eurolines", investiţia într-o singură locaţie fiind de 30.000 de euro. Grupul are în vedere extinderea numărului de agenţii în 2013, tot cu 10 unităţi. Cei de la "TUI TravelCe