Clienţii Alpha Bank, un jucător de top zece din sistemul bancar cu acţionariat elen, pot accesa online informaţiile despre conturile personale, tranzacţiile efectuate, carduri, servicii de cont sau produse de economisire şi creditare. Accesul la acest serviciu este exclusiv online şi se realizează în baza unui nume de utilizator şi a unei parole, care pot fi obţinute pe baza datelor personale, fără să fie necesară deplasarea la bancă. "Pentru toate instituţiile financiare este tot mai evident că tendinţa de digitalizare reprezintă o oportunitate de a modela relaţia client-bancă, eliminând barierele impuse de orele de program cu publicul. Revoluţia mobilă generează un nou concept în banking: banca oriunde, oricând", a declarat Sergiu Oprescu, preşedintele executiv al Alpha Bank. Noul serviciu este o platformă nontranzacţională spre deosebire de serviciul de internet banking dezvoltat anterior de bancă şi prin intermediul căruia pot fi efectuate tranzacţii.
Clienţii Alpha Bank, un jucător de top zece din sistemul bancar cu acţionariat elen, pot accesa online informaţiile despre conturile personale, tranzacţiile efectuate, carduri, servicii de cont sau produse de economisire şi creditare. Accesul la acest serviciu este exclusiv online şi se realizează în baza unui nume de utilizator şi a unei parole, care pot fi obţinute pe baza datelor personale, fără să fie necesară deplasarea la bancă. "Pentru toate instituţiile financiare este tot mai evident că tendinţa de digitalizare reprezintă o oportunitate de a modela relaţia client-bancă, eliminând barierele impuse de orele de program cu publicul. Revoluţia mobilă generează un nou concept în banking: banca oriunde, oricând", a declarat Sergiu Oprescu, preşedintele executiv al Alpha Bank. Noul serviciu este o platformă nontranzacţională spre deosebire de serviciul de internet banking dezvoltat anterior de bancă şi pr