Stefan Gheorghiu, unul dintre fostii concurenti din show-ul TV Vocea Romaniei, este si unul dintre oamenii cu state vechi in imobiliare, iar de cateva luni a fost numit managing director al Impact SA, avand misiunea de a restructura societatea.
Stefan Gheorghiu a povestit pentru Wall-Street.ro ce masuri s-au luat si ce obiective are pentru businessul Impact, unul dintre cele mai importante branduri romanesti din imobiliarele locale.
“In business este la fel ca in muzica, ai urcusuri si coborasuri”, spune Stefan Gheorghiu, care marturiseste ca a acceptat pozitia de managing director al Impact SA (numire efectuata in aceasta toamna-n.r.) pentru ca o considera o reala provocare. Principalul sau obiectiv este sa aduca Impact pe profit, sarcina deloc usoara, avand in vedere ca pierderile companiei au crescut cu peste 10% in primele 9 luni ale acestui an.
Printre planurile managerului este sa reinceapa activitatea de dezvoltare la Impact.
Anul viitor, Gheorghiu ar dori sa demareze un plan de dezvoltare de 10 ani in cadrul Impact, proiectul urmand sa vizeze cel mai probabil proiectul rezidential Greenfield din Capitala. Managerul spune ca lucreaza deja la acest proiect si ca urmeaza sa fie supus votului in AGA din primavara anului viitor, asa ca nu poate da detalii suplimentare.
Pe langa profitabilitatea firmei, Gheorghiu spune ca trebuie sa imbunatateasca si reputatia firmei, imaginea Impact avand de suferit in ultimii ani. De altfel, numele companiei a fost implicat in mai multe scandaluri, in special ca urmare a nemultumirii unor clienti.
Pana la planurile de viitor insa, Gheorghiu a inceput cu baza: restructurarea a ceea ce exista. Primul val de restructurari a fost deja aplicat in primele luni de management. Rezultatul? 50% din angajatii firmei au parasit societatea.
“Efectiv erau oameni care nu faceau nimic si care nu st