Capitala României a devenit o destinaţie atractivă pentru brandurile internaţionale de lux. În ultimul an, în galeria comercială The Grand Avenue, din cadrul hotelului de cinci stele JW Marriott Bucureşti, brandurile Alfred Dunhill, Valentino, Ermanno Scervino şi Escada şi-au deschis magazine monobrand. Ultimul boutique de lux care s-a deschis în Bucureşti este cel al designerului Roberto Cavalli.
„Am decis să deschid un magazin în Bucureşti pentru că eu cred că acest oraş reprezintă una dintre cele mai noi pieţe de lux şi modă. Cred că femeile din această ţară vor deveni cliente minunate ale magazinului, pentru că stilul meu este perfect pentru ele", a declarat Roberto Cavalli.
Magazinul Roberto Cavalli se adresează exclusiv femeilor şi va găzdui colecţiile prêt-à-porter ale casei de modă, precum şi accesorii, ochelari, lenjerie intimă, costume de baie şi parfumuri. În prezent, în boutique se găsesc peste 130 de produse din colecţia de Toamnă-Iarnă 2012/2013 şi colecţia Cruise de Primăvară-Vară 2013. Rochiile create de Roberto Cavalli care se găsesc în magazin costă între 2.000 si 55.000 de lei, iar genţile au preţuri între 4.000 şi 16.000 de lei.
Boutique-ul întruchipează eleganţa şi strălucirea lumii Cavalli, la fel ca alte magazine emblematice Cavalli situate în alte oraşe mari, cum ar fi Londra, Paris, Madrid, New Delhi, Tokyo şi New York.
Magazinul a fost amenajat folosind cele mai bune materiale, multe dintre ele produse exclusiv în Italia pentru Roberto Cavalli. Pereţii de culoare maro şi stuc fildeş au fost finisaţi cu pulbere de aur. Scaunele din magazin au fost tapiţate în piele cu imprimeu de piton, iar podeaua a fost realizată din plăci mari de cuarţit maro închis, amestecate cu praf de cristal, care împreună reflectă lumina în spaţiu. Investiţia totală în magazinul de 150 de mp se ridică la 600.000 de euro.
Capitala Românie