Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a publicat mai multe proiecte de drumuri expres. Printre aceste drumuri se afla si drumul Sebes-Turda, costurile acestuia ajungand la impresionanta suma de 920 de milioane de euro.
Drumul expres este o autostrada mai scurta cu doua benzi pe sens, construit ca sa lege doua orase relativ apropiate. In 2010, Romania a introdus pentru prima data o serie de standarde de cost pentru proiectele de infrastructura.
Potrivit Ziua de Cluj, drumul Turda - Sebeș pe o lungime de 74,1 km, ar urma să coste 920 de milioane.
Conform documentaţiei, drumul expres Sebeş-Turda, va fi dotat cu două benzi de circulaţie pe fiecare sens, iar viteza de deplasare ar urca la 120 de kilometri pe oră.
Asta înseamnă că după finalizarea acestei porţiuni de drum, care va lega Autostrada Transilvania de Coridorul IV Nădlac-Bucureşti, din Turda la Sebeş s-ar putea ajunge în circa 40 de minute!
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a publicat mai multe proiecte de drumuri expres. Printre aceste drumuri se afla si drumul Sebes-Turda, costurile acestuia ajungand la impresionanta suma de 920 de milioane de euro.
Drumul expres este o autostrada mai scurta cu doua benzi pe sens, construit ca sa lege doua orase relativ apropiate. In 2010, Romania a introdus pentru prima data o serie de standarde de cost pentru proiectele de infrastructura.
Potrivit Ziua de Cluj, drumul Turda - Sebeș pe o lungime de 74,1 km, ar urma să coste 920 de milioane.
Conform documentaţiei, drumul expres Sebeş-Turda, va fi dotat cu două benzi de circulaţie pe fiecare sens, iar viteza de deplasare ar urca la 120 de kilometri pe oră.
Asta înseamnă că după finalizarea acestei porţiuni de drum, care va lega Autostrada Transilvania de Coridorul IV Nădlac-Bucure