Timpul este preţios pentru tine şi familia ta. În fiecare lună trebuie să-ţi achiţi facturile casei. Acum nu mai este necesar să te deplasezi la bănci sau la sediile societăţilor furnizoare de servicii. Poţi face plăţile şi online. Iată cum poţi plăti factura la curent.
Cum îţi creezi un cont MyEnel? Intră pe www.enel.ro şi urmezi paşii:
Contul nou creat devine activ în câteva ore de la înregistrare.
Cu Info ENEL soluţionezi mult mai rapid problemele, fără să fii nevoit(ă) să te deplasezi până la un Punct Enel. Info ENEL – 0800 07 08 09 este serviciul gratuit de Informaţii Clienţi. Operatorii sunt pregătiţi să te ajute, indiferent ce întrebări ai avea. Consultanţii sunt disponibili de luni până vineri între 8.00 – 20.00 şi sâmbătă între 8.00 – 13.00.
Prin noua aplicaţie, clienţii Enel pot afla cele mai recente ştiri despre companie, pot consulta date despre tarife, oferte speciale sau informaţii despre zonele în care sunt programate lucrări de mentenanţă şi modernizare a reţelei electrice. În plus, clienţii îşi pot accesa istoricul consumului de energie şi pe cel al indexurilor contoarelor. MyEnel App poate fi descărcat gratuit de pe App Store sau Google Play.
Poţi comunica chiar tu indexul contorului, astfel încât să plăteşti la fiecare factură exact câtă energie consumi. Cum funcţionează serviciul Telecitire? În primul rând apelezi gratuit 0800. 07. 08. 09 şi apeşi tasta 1 pentru a selecta opţiunea TELECITIRE.
Trebuie să comunici citirea contorului tău numai în intervalul de timp de 10 zile care îţi este alocat, specificat pe factură. Introduci apoi codul Eneltel folosind tastatura telefonului, urmând indicaţiile vocii înregistrate.
Codul Eneltel este format din nouă cifre şi îl regăseşti specificat tot în chenarul din dreapta sus a primei pagini din factură. Ultimul pas constă în introducerea indexului contorului, urmat de t