Pana la euforia castigarii alegerilor sau dezamagirea din seara de 9 decembrie, candidatii, mai exact unii dintre ei, au facut tot ce le-a stat in putinta pentru a aduna cat mai multe voturi de la alegatori.
Au iesit in fata votantilor si le-au promis vrute si nevrute, ba chiar le-au oferit de mancare sub umbrela unor festivaluri, au plantat copaci, le-au cantat melodii populare de suflet si le-au batut la usa pentru a-i convinge ca merita sa ajunga in Parlament…
Timp de o luna de zile, timisenii si timisorenii au avut ocazia sa le vorbeasca celor care au candidat pentru Parlament, sa le spuna pasurile si sa spere intr-un trai mai bun. Ca doar asa li s-a promis!
Maria Grapini, bubulina gospodina!
Maria Grapini (USL) si-a inceput campania in forta. si cum bani pentru ademenirea alegatorilor nu prea erau, iar trocul electoral inca nu a ajuns la moda, s-a ”inventat” un eveniment gastronomic inedit, dedicat strangerii de fonduri pentru cele 30 de zile de campanie. Aproape ca nici nu mai conteaza daca Maria Grapini si-a sustinut finaciar campania doar din vanzarea de produse alimentare gatite chiar de ea sau a apelat si la sponsori.
Oricum, pozele de la eveniment au fost postate pe Facebook pentru conformitate. La fel si cele de la lansarile celor doua sau trei carti pregatite pentru colorarea campaniei…
Si, pentru ca nu putea fi neglijat tocmai electoratul mai trecut de prima tinerete, iubitor de folclor, Maria Grapini a pregatit si surprize muzicale. Si-a scos din sifonier tinutele din tinerete, pe cand, probabil, activa la vreun ansamblu popular, si a oferit cateva reprezentatii… sa le mearga alegatorilor la suflet. Desi moldoveanca prin nascare, Maria Grapini nu s-a dat in laturi de la interpretari banatene autentice.
De altfel, reteaua de socializare Facebook a fost principala sursa de comunicare cu alegatorii. Absolut gr