Dana Petcu (38 de ani), românca aflată de doi ani la conducerea filialei locale a Christian Dior Perfumes, estimează pentru anul acesta vânzări de circa 3 milioane de euro, în creştere cu 15% comparativ cu anul anterior.
Românca lucrează în cadrul grupului francez de lux de doar doi ani, însă istoria sa în industria cosmetică începe acum circa 15 ani. Absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul ASE din Bucureşti, ea a început să lucreze încă din studenţie ca asistent într-un magazin de blugi Levi's. "Nu am avut pasiunea parfumurilor şi cosmeticelor încă de când eram mică. Nici în facultate nu mă gândeam că voi ajunge să lucrez în domeniu. Eu mă gândeam la pantofi la vremea aceea", îşi aminteşte ea.
Drumul în lumea cosmeticelor şi parfumurilor l-a început în cadrul companiei de distribuţie Niran Cosmetics, unde a pornit de pe poziţia de asistent manager şi unde a devenit apoi brand manager. Ulterior a fost promovată ca director de marketing şi vânzări, poziţie pe care a rămas timp de 12 ani.
Compania Niran Cosmetics are în portofoliu mai multe branduri de lux, printre care Hermes şi Givenchy. De aici la Dior a fost doar un pas.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Dana Petcu (38 de ani), românca aflată de doi ani la conducerea filialei locale a Christian Dior Perfumes, estimează pentru anul acesta vânzări de circa 3 milioane de euro, în creştere cu 15% comparativ cu anul anterior.
Românca lucrează în cadrul grupului francez de lux de doar doi ani, însă istoria sa în industria cosmetică începe acum circa 15 ani. Absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul ASE din Bucureşti, ea a început să lucreze încă din studenţie ca asistent într-un magazin de blugi Levi's. "Nu am avut pasiunea parfumurilor şi cosmeticelor încă de când eram mică. Nici în facultate nu mă gândeam