Site-ul destinat întâlnirilor extraconjugale Ashley Madison numără, la un an de la lansarea lui în Brazilia, peste un milion de utilizatori, aflaţi în căutarea unor aventuri sexuale, informează AFP.
Creat în urmă cu zece ani în Canada şi prezent în 24 de ţări, site-ul Ashley Madison înregistrează cea mai mare creştere în Brazilia, uriaşa ţară sud-americană care venerează senzualitatea.
"Brazilienii au o mare înclinaţie pentru plăcere, sex şi distracţie", afirmă Eduardo Borges, administratorul site-ului în această ţară, care are o populaţie de 194 de milioane de locuitori.
"Toate aceste aspecte sunt însoţite de pasiunea lor pentru tehnologie, nevoia de a comunica şi de a cunoaşte oameni", a adăgat Eduardo Borges, insistând asupra faptului că acest site nu promovează adulterul, ci oferă "alternative pentru a-l practica într-un mod corect".
Tocmai pe acest "savoir faire" îşi bazează Ashley Madison publicitatea, prin campanii care fac referire la unii dintre cei mai cunoscuţi soţi din lume, precum Bill Clinton şi prinţul Charles al Marii Britanii.
"Am început în Brazilia la sfârşitul lunii august 2011. Mizam pe 500.000 de utilizatori într-un an, dar am ajuns la peste 800.000 şi, la sfârşitul anului 2012 vom avea peste un milion. Aceasta este o creştere mult mai mare decât prevăzusem", a precizat Eduardo Borges.
Cu 17 milioane de utilizatori pe plan mondial - din care 8 milioane în Statele Unite şi 6 milioane în Canada -, site-ul Ashley Madison a înregistrat o cifră de afaceri de 120 de milioane de dolari în acest an, însă Eduardo Borges a refuzat să comunice cifra de afaceri obţinută în Brazilia.
Brazilia, care are peste 80 de milioane de internauţi, este cea de-a doua piaţă pentru Ashley Madison, prin prisma cifrei de afaceri, a precizat el.
Pentru a găsi sufletul-pereche sau pentru a avea parte de o aventură extraco