Fundaţia Comunitară Cluj (FCC) a lansat cea de-a doua ediţie a licitaţiei obiectelor-de-necumpărat, care se derulează online începând din acest an.
Pentru aceasta, au fost colectate obiecte, produse şi servicii speciale din comunitate, sumele mobilizate din vânzarea acestora urmând să fie direcţionate spre Fondul InJoy Cluj. Din acesta, FCC va finanţa proiecte în cultură şi artă, stil de viaţă sănătos, hobby-uri şi cartiere prietenoase.
"Obiectele-de-necumpărat au fost acordate în regim de gratuitate de către companii şi persoane fizice, care au recomandat şi preţuri de pornire pentru licitaţie, obiectivul financiar al acestei campanii fiind de 20.000 de lei",spune organizatorul Dana Costea.
Printre obiectele licitate se află și unul dintre tricourile vintage marca U Cluj din seria de tricouri licitată de asemenea de către FCC anul trecut, în cadrul campaniei "U pentru Cluj". Suma de 13.400 de lei, mobilizată din vânzarea acestora, a fost direcționată atunci spre fondul cu același nume, administrat de FCC. Din acesta au fost finanțate trei proiecte sportive, respectiv au fost susținuți cu burse cinci tineri sportivi clujeni.
Tricoul pe care FCC îl oferă pentru licitaţie în această perioadă face parte din seria limitată de echipamente vintage, îmbrăcate de jucătorii lui "U" Cluj la meciul inaugural de pe Cluj Arena, în 2011, reproduceri după cele purtate de echipă în 1919. Acestuia i se alătură o pereche de cercei handmade, produşi la Cluj de Nişte Brand, care și-a propus sa promoveze prezentele feminine pe stadion. Argumentul? "Putem să vorbim despre meciul împotriva Petrolului Ploiești, din 17 martie 2012, deplasare la care unicii suporteri ai lui "U" înscrisi au fost fete. Ele au străbătut 500 de kilometri pentru a-și susține echipa favorită", explică Mihai Hendea, inițiatorul proiectului Nişte brand. Întregul pachet poate fi li