Cântăreață n-a impresionat. Actriță n-a impresionat. În cadrul unui grup umoristic e veșnic aceeași tută sau asistentă. Dom’le, dar se dezbracă într-un stil.
Să fim sinceri, dacă Sergiu Nicolaescu n-avea sclipirea s-o pună pe Jojo goală-n „Poker” nu ne uitam la filmul ăla nici dacă afară era o altă revoluție și Întâiul Regizor se ocupa de eveniment. Pentru că nu-i Jojo vreo Sandra Bullock, dar nici Sarah-Jessica Parker. Spre deosebire de cea din urmă, pe româncă o ajută fața și corpul. Știe Mazăre una și bună despre românce.
Și-mi place Jojo. E sinceră: ar mai filma goală, chiar și cheală, orice pentru încă un film. De ce să se ascundă după deget și să-și mintă fanii cu promisiuni de genul „aș filma și talentată” sau „aș juca și-n filme bune”? Dom’le, coloana vertebrală-i foarte importantă la o actriță, mai ales când e așezată bine într-un trup frumos.
Jojo să nu se sperie de viitoarele oferte care-i vor bate la ușă. Prin asta a trecut și Cosmina Păsărin, o altă veșnică speranță a cinematografiei, dar care și-a dat seama că singurul rol care i se potrivește e cel de curvă bătută (în filmul „Tanti”). Așa și Jojo. E o actriță genială, atunci când merge dezbrăcată. Asta a lipsit multor filme doar nominalizate la Oscar, nu și premiate. Și dacă se tunde zero, succesul e asigurat.
Dar poate mai mult. În România n-am avut niciodată o Sarah-Jessica Parker, adică o femeie-cal. Jojo poate implementa acest stil pe plaiurile mioritice. Dacă-și face operație de schimbare de sex, poate juca în viitoarea producție realizată de Sergiu Nicolaescu: „Iubirea ce atârnă”, un film șocant despre polițiști, București și viața cântăreței Naomi. Trei… zeci de Șaorme și-o văd într-un serial-parodie despre Oana Roman. Unde mai pui că nu trebuie să se tundă zero ca să joace rolul vieții. Să-și lase puțin păr prin părți pentru interpretarea lui Băsescu. N-ar fi prima feme