Retailerul german Metro Cash&Carry România a ajuns la o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi", concept lansat pe piaţa locală în luna martie 2012 şi care se adresează micilor comercianţi.
Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro deţinea în România şi 24 de hipermarketuri Real, din care însă 20 au fost vândute la finele lunii noiembrie grupului francez Auchan, într-o tranzacţie care a vizat magazinele Real din Europa Centrală şi de Est şi care aşteaptă avizul autorităţilor de concurenţă.
Retailerul german Metro Cash&Carry România a ajuns la o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi", concept lansat pe piaţa locală în luna martie 2012 şi care se adresează micilor comercianţi.
Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro deţinea în România şi 24 de hipermarketuri Real, din care însă 20 au fost vândute la finele lunii noiembrie grupului francez Auchan, într-o tranzacţie care a vizat magazinele Real din Europa Centrală şi de Est şi care aşteaptă avizul autorităţilor de concurenţă.