Majoritatea autostrazilor finalizate in acest an, precum si lucrarile la mai multe drumuri nationale au fost realizate, in mare parte, pe banii constructorilor, iar CNADNR a ajuns la final de 2012 sa inregistreze datorii totale de 963,4 milioane de lei catre mai multi constructori. In plus, seful CNADNR, Mircea Pop, a declarat, intr-un interviu pentru Agerpres ca in bugetul pe 2013 compania va avea 1,4 miliarde de lei pentru investitii, din care 500 de milioane vor fi folositi pentru a plati lucrari realizate in 2012.
Cea mai mare datorie, de circa 230,8 milioane lei, o avea CNADNR fata de firma italiana Astaldi, potrivit publicatiei Finantistii.ro care citeaza NewsIn.
Astfel, italienii aveau de recuperat 158,5 milioane lei pentru tronsonul Cernavoda - Medgidia (A2), 33,7 milioane lei pentru tronsonul Medgidia-Constanta (A2), 24,2 milioane lei pentru reabilitarea DN66 Petrosani-Baru si 14,2 milioane lei pentru reabilitare DN79 Arad-Oradea.
O alta datorie mare a CNADNR era fata de firma spaniola FCC Construccion care avea de recuperat, la 26 noiembrie, 150 milioane lei astfel: 63,8 milioane lei pentru autostrada de centura a municipiului Constanta (A4), 61,7 milioane lei pentru reabilitarea DN1C, Dej-Baia Mare, precum si 24,3 milioane lei pentru autostrada Timisoara - Arad.
In ceea ce priveste Spedition UMB, firma detinuta de Dorinel Umbrarescu, aceasta avea de incasat, la 26 noiembrie, 94,7 milioane lei pentru lucrarile prestate in cadrul reabilitarilor pe DN12 si DN15, mai scrie Finantistii.ro.
Datoriile CNADNR catre Euroconstruct Trading '98 (controlata de Dan Besciu si Sorin Vulpescu) pentru lucrarile la autostrada Bucuresti - Brasov se ridicau la 93,2 milioane lei.
De asemenea, datoriile catre americanii de la Bechtel care lucreaza inca la tronsonul Suplacu de Barcau - Bors, parte din Autostrada T