Cartea de vizită a PR-ului local s-a îmbogăţit cu un nou titlu internaţional: Saatchi & Saatchi PR a luat aur la cea mai importantă competiție dedicată creativității în comunicarea brandurilor de lux
Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție locală premiată la World Luxury Award. Trofeul de aur a fost câștigat pentru campania de relații publice „The Chronicler“, înscrisă în categoria Jewellery & Watches, pe care agenția Saatchi & Saatchi PR a realizat-o pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, producător de bijuterii cu diamante. Întrebată care au fost atuurile campaniei, Larisa Petrini, managing director Saatchi & Saatchi PR, răspunde simplu: „Am lăsat diamantele să vorbească“.
Juriul de la World Luxury Award reunește profesioniști din cele mai mari agenții de publicitate ale lumii, precum Publicis, DraftFCB, Ogilvy şi Young & Rubicam, care premiază creativitatea dovedită în comunicarea unui brand de lux. Este vorba, aşadar, despre o competiție internațională, cu înscrieri la 15 categorii, cu un juriu din opt țări și despre un premiu dedicat exclusiv industriei luxului. „Dincolo de aur, de trofeu, un astfel de premiu înseamnă numele Saatchi & Saatchi PR pe scenă alături de nume internaționale, dar și numele clientului, într-o companie selectă de branduri faimoase“, explică Larisa Petrini. „The Chronicler“ s-a aflat pe podiumul de la Monaco alături de campanii derulate pentru elitele luxului mondial: Armani, Martini, Diesel, Porsche, Paco Rabanne, Yves Saint-Laurent şi altele.
Diamantele şi românii
În spatele campaniei „The Chronicler“ se află munca unei echipe de specialiști în relații publice, creativi, regizori și producători, dar şi colaborarea cu reprezentanți ai Rafael & Sons. Campania se află încă în derulare şi este declinată în presa scrisă tipărită, online și pe canalele de social media.
„The Chronicler“