Jason Sadler şi-a scos la licitaţie unul din bunurile moştenite: numele de familie. Începând cu 1 ianuarie, el se va numi Jason HeadsetsDotCom, timp de un an, în urma licitaţiei încheiate miercuri, la data sonoră 12.12.12. „Numele meu legal va fiHeadsetsDotCom. Distracţie!”, a scris domnul (încă) Sadler, într-un e-mail adresat huffingtonpost.com. Câştigătorii licitaţiei sunt, după cum le spune şi numele, distribuitori online de căşti. Site-ul şi-a câştigat numele în buletinul lui Sadler după ce a licitat peste valoarea maximă oferită de PawnUp.com. Americanul de 30 de ani care se va numi în curând „CăştiPunctCom” a declarat pentru CNNMoney că are de gând să doneze o parte din suma câştigată pentru acţiuni caritabile, pe lângă a începe o afacere. El a intermediat tranzacţia prin site-ul specializat buymylastname.com. Este chiar atât de plictisit de numele lui sau licitaţia este doar un mod de a atrage atenţia? „Ambele, împreună cu o mini criză de identitate”, estimează ABC News. Deţinătorul afacerii iwearyourtshirt.com „De-a lungul vieţii mele, am avut trei nume de familie, şi niciunul nu a avut o semnificaţie pentru mine şi pentru identitatea mea”, scrie pe site-ul său (iwearyourtshirt.com) viitorul proprietar al numelui nou. Deşi este apropiat de membrii familiei lui, Jason Sadler spune că munca investită în compania lui îi dă sentimentul identităţii, şi nu numele familiei. „Iwearyoutshirt.com” promovează companiile prin metoda descrisă în numele site-ului, le poartă logo-ul pe tricouri, pentru 3.000 de dolari pe săptămână. În plus, face şi o înregistrare video cu tricourile respective, pe care o distribuie celor peste 23.000 de fani de pe Facebook şi 40.500 – pe Twitter. Sadler a câştigat în acest fel aproximativ 500.000 de dolari, conform ABC News, de la înfiinţarea firmei, în 2008. A purtat, în schimb pe tricou, nume celebre, de la Doritos, Pepperidge Farm sau Pi